torsdag, april 27, 2006

bombay dreams




när jag åker till indien ska jag också rida på en elefant.
annars vet jag inte.



skitpollen. jag blir arg. det var varmt i mitt rum inatt. så jag öppnade fönstret. jag lyssnade på damien rice.
sen somnade jag. med fönstret öppet. ÖPPET!
mina ögon ser ut som as idag och jag valde att anmäla mej som magsjuk/ful i skolans telefonsvarare.

annars har det inte hänt något speciellt. förutom att jag kokade pasta i min tekokare. men det har jag ju redan berättat om. helt sjukt. det tog typ en halv minut och det var färdigt. imponerande.
jag berättar ändå. jag kokade makaroner i min tekokare. det var inte bra. gör aldrig det. jag vet att du funderat på det många gånger. alla har gjort det. men det är inte alla som vågar testa. okej, det gick snabbt. väldigt snabbt. som sagt. men sen så. blev allt förstört. bara för makaronerna fastnade i tekokaren, så det tog typ en halvtimma att diska och göra rent den. jag fick typ pilla bort pastan med kinapinnar. så man tjänar på att koka pasta i kastrull iaf. om man inte lämnar disken till sin mor. men har man ett stort hjärta så gör man ju inte det.
igår var johan och drack drinkar på pitchers. kul för honom. jag känner inte johan så bra, men han verkar va en skön snubbe. han ska ju spela belly ache för folket imorgon.
jag borde gå ut och fota, men mina ben vill inte.


hurra. jag har fått jobb. jag ska göra fruktkorgar!




eftersom jag inte gick till skolan idag, så städade jag lite. det kan vara bland det tråkigaste som finns, att städa sitt rum. om man hade en egen lgh hade jag nog varit lite mer motiverad till att ha fint och städat. ibland så har jag så stökigt i mitt rum så jag knappt vill gå in där själv. jag måste ha någon vid min sida, som håller min hand och stöttar mej när jag går in.
jag sög damm med dammsugaren. det var rätt kul. sen tvättade jag min badrums matta. sen har jag bytt lakan, nu är dom rosa. det var fint när jag la mina röda hörlurar på mitt täcke.
sen.. har jag. jag kommer inte ihåg mer. jag städa iaf. jag tvättar också. snart ska jag laga mat. jag är huslig idag.
ihelgen ska jag dansa med linnea. då ska jag glömma att jag faktiskt varit hemma hela veckan och varit nere.