söndag, april 30, 2006

desperate housewives ala grönsångaregatan

det här är så roligt. det är som värsta dokusåpan på min gata. jag funderar seriöst på att göra en liten film om detta. så här är det. ett par flyttade in på nr 4. tanten på 4an, hennes man tog livet av sej för ett tag sen. då började snubben på 5an typ hjälpa henne att laga bilen osådär. nu har han på 5an flyttat ifrån hans fru och bor i hop med henne på 4an. nu står frun på 5an som har blivit övergiven och slår sönder hans möbler och kastar in på 4ans gård.
det var schysst igår. thank u daniel.
vad ska jag göra ikväll? det finns så många alternativ så jag inte orkar välja.

1 Comments:

Blogger gossipintown said...

Vad spännande! Jag förväntar mig att du följer upp denna historia!

7:31 em  

Skicka en kommentar

<< Home