torsdag, maj 04, 2006

desperate housewives ala grönsångaregatan del 2

nu har frun på 5an mördat sin man som flyttat in på 4an. eller inte.
så spännande kommer det nog aldrig bli.
däremot har dom som nu är ett par och bor i hus nr 4 faktiskt städat bort alla trasiga möbler som blev inkastade i deras trädgård. pappa sa att hon som bor på 4an också har anmält hennes nya pojkväns exfru för det. jag fattar inte riktigt varför. dom får väl skylla sej själva.
jag hade också blivit arg om min man övergav mej och flyttade in hos grannen.

idag var det värme i örebro. fantastiskt. jag och linnea köpte våran första glass hos örebroglass-kiosken. fantastiskt. jag åt vitchoklad glass som smakade vanilj. och man kunde gå ute utan att frysa om fötterna. fantastiskt. jag ville ha nya fina tygskor. så vi gick till örebros enda kinesiskabutik för att hitta några fina. dom hade inte några skor. inte fantastiskt.

1 Comments:

Blogger thisismycat said...

när ska du länka till mig då?

11:24 em  

Skicka en kommentar

<< Home