lördag, maj 06, 2006

jag kan känna något.

sommaren är här. det kan vi konstatera. jag älskar det. allt utom att mina ögon är uppsvullna och det rinner tårar utan att jag vill. min näsa är röd och kliar. och jag är trött. men det är sånt man får ta! sommaren är grym ändå.
det var fredag igår. fredag den 5e maj. det betydde att projektarbetet skulle vara klart. och mitt var faktiskt klart. så nu är stressen över...inte. som sagt, nu börjar foto c. vi tar nya tag på måndag.
igår grillade vi. första gången för i år. vi lyssnade på elliott smith, käkade majskolvar och mådde bra. det måste göras om. men ikväll är det pizzabakning och utgång med min tant.
sommarkärlek till er från mej.

5 Comments:

Blogger tobias said...

Ja, visst är det gött med sol. Inte ens dagens solexem kan få mig att tycka annorlunda!

7:13 em  
Blogger gossipintown said...

WTF? Känner du Lafayette?

3:58 em  
Blogger emma eriksson said...

MATTIAS. VAD TRE DAGAR? VAD PRATAR DU OM?

4:48 em  
Blogger emma eriksson said...

janne- jag känner inte lafayette. vem är det?

4:55 em  
Blogger emma eriksson said...

lafyette. illa med soleksemen. glöm inte solkrämen nästa gång du besöker solen!

5:48 em  

Skicka en kommentar

<< Home