måndag, maj 15, 2006

jag sätter knivar i fotografier

nu har jag skrivit en lista. den innehåller saker jag måste göra innan betygen ska sättas. det är rätt mycket. men mycket har jag stryckt från listan också. väldigt bra. idag har jag till exempel styrt upp det här med illustrationen. imorn blir det foto som ska fixas. och resten av veckan.
och resten av mitt liv.
jag ska söka jobb på glassbilen. det vore kul om jag fick jobbet också för en gång skull. då kan jag kanske bjuda folk på glass i hemlighet.
jag ska önska mej en rosa cykel i studentpresent av mor & far. hoppas jag får en riktigt fin. och inte bara en sprayburk med rosa färg.

1 Comments:

Blogger emma eriksson said...

vadå? välj nåt bara. en kamera? en cykel? en telefon? roskildebiljett? kläder? en ny ipod? det finns hur mkt som helst. nåt måste du ju vilja ha.

7:55 fm  

Skicka en kommentar

<< Home